pátek 11. září 2015

There is no friend as loyal as a book.

“There is no friend as loyal as a book.”  — Ernest Hemingway



Jeseň je tu (oficiálne) už o pár dní. A pre mňa to je najlepšie ročné obdobie. Silné dažde,vietor a búrky to všetko k tomu patrí a ja to milujem. Hlavne večer keď si trochu pootvorím okno zapalím sviečku a chytím do ruky knihu. Kniha to je o čom vám dneska poviem. Ukážem vám pár mojich obľúbených.

Všetky z nich sú síce v angličtine , ale ak vás niektorá zaujme som si viac ako istá , že ju majú aj v slovenčine.


Autumm is here and I am so happy. In area where I live is autumm very windy lots of storms. And storms one of my favourite things. I just open window light up candle and grab a book. Today I am going to show you few of my favourites.






Chlapec v pásikavom pyžame. Veľmi v skratke - emotívna s námetom koncetračný tábor. Prvá kniha pri ktorej som plakala a to naozaj plakala. Ak niekto z vás nerád číta existuje aj film s tým istým názvom tak si ho určite pozrite.
 The Perks of Being a Walflower tiež pre nie tak veľkých knižných nadšencov existuje aj film , ktorý som síce ešte nevidela kedže si vždy najskôr prečítam knihu ( a túto ešte stále čítam ) , ale myslím si , že film nebude zlý kedže Emma Watson je jedna z hlavných postáv.

The Perks of Being a Walflower. I love this book so far I am somewhere in middle and its just so good. I dint see movie yet , but I am so excited to watch it bevause my favourite actress Emma Watson is there.
 The Hundred Year Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared - Práve teraz som zistila , že ten názov je strašne dlhý knižku som si najskôr prečítala v slovenčine a zamilovala som si ju a teraz čítam aj tú anglickú verziu.

The Hundred Year Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared
A v neposlednom rade Harry Potter tiež som ho už prečítala v slovenčine (niekoľkokrát) , ale v angličtine to má svoje čaro práve teraz som už dočítala aj tretí diel , ale vybrala som dvojku (moja obľúbená).


This is the book what I think lots of people read and everyone love it how could somebody not ? :D Harry Potter my favourite part 2 thats why I get photo of this one , but obviously I readed all of them and love them. 


Čo je vaša obľúbená kniha ? 
What is your favourite book ? let me know in comment

4 komentáře:

  1. máš skvělej vkus na knížky slečno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa osobne nadchli knihy od Michelle Paver - Kronika temného dávnoveku
    http://torak.enigma.sk/?menu=rozhovor
    ..myslím, že keď sa človek zamyslí nad tým, čo hl. hrdina zažíva.. s čím sa pasuje.. podľa čoho sa rozhoduje a aké obete prináša... núti nás to prehodnocovať to, čo zakúšame v súčasnej dobe..pretože riziká a nebezpečenstvá, ktoré na na nás v dnešnom svete striehnu sa nezmenili...len nadobudli iný tvar..inú formu.. myslím, že to stojí za prečítanie a ako stále hovorím HP, ktorého si zaradila do zoznamu je proste jednotka tam nie je o čom :D ešte by som pridala stále aktuálneho Pána prsteňov.. sú to ževraj ťažké knihy ale pred autorom sa skláňam..myslím, že vystihol mnohé..PS: to že čítaš knihy v originály je pecka.. aspoň získaš iný vhľad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mhh kniha Kronika temného dávnoveku myslím , že si ju pridám do môjho wishlistu kníh ........ Pán prsteňov no začala som a nejak ma nezaujal ,ale nebránim sa mu dať druhu šancu...... A určite odporúčam čítať knihy v originále myslím , že sa tak viacej priblížiš autorovi.

      Vymazat