neděle 6. září 2015

One chapter ends another begins

Leto 2015 patrilo pre mňa k najlepším možno bolo teda aj najlepšie. Užila som si ho naplno a teraz som pripravená na ďalšie zážitky už zo školských lavíc. Pre mňa leto skončilo úžasným výletom na pár dní do Prahy o tom však viac už o chvíľu.

Summer 2015 was for me one of the best ones in my life. I enjoy it so much and now I am kind of ready for school ( to be honest not that much ). My summer ended with short trip to Prague in Czech Republic.



Praha ako mesto ma moc očarila je to fakt nádherná a inšpirujúca.Možno niektorý z vás Prahu už navštívili a súhlasia so mnou a tí , ktorý tam ešte neboli doporučujem. My sme išli nočným vlakom zo Zvolena rovno do Prahy na Hlavné nádraží a potom metrom na hotel. Cesta trvala 11 hodín z toho sme asi 3 čakali v Žiline.

Aby som sa však dostala čo sme navštívili najskôr sme zamierili na hrad. Výhľad je z tade naozaj úžasný tie schody až tak nie.


Prague as town is so beautiful and inspirative. Maybe some of you dont know Prague and never been there. Guys please promise that if you get opportunite to go to Prague get it because you will love Prague the same way I do. 

This is Prague castle the view is absolutelly stunning.





Aby som zostala pri hradoch tak v nedeľu sme sa vybrali na Karlštejn. Nachádza sa blízsko pri Prahe ( 40 min. autobusom ). Mali sme tam zabezbečenú aj prehliadku trvala ani nie 2 hodiny. Ak navštívite Prahu a máte čas určite odporúčam aj keď nie ste taký fanúšikovia hradov ( súcitím s vami ) , ale tento ma moc zaujal.

Another castle Karlštejn is located 40 minutes from Prague. 



Ako inak sme navštívili aj Palladium a blízsko je hneď aj Prašná brána. V Palladiu ma najviac asi zaujal Tally Weil a Lush tú vôňu som cítila už z ďaleka. Haul alebo niečo také síce v tomto článku nenájdete , ale zopár vecí som si aj pokúpila.




Tancujúci dom 



Výlet v Prahe som pri odchádzaní zakončila tým , že sa určite ešte vrátim a to povedzme tomu za chvíľu. Ďalší výletik sme si naplánovali už koncom októbra.


2 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky :) já bych se moc chtěla podívat do prahy no bohužel bydlím na druhé straně republiky tak snad někdy v budoucnu :)
    Simeona Sangster

    OdpovědětVymazat