neděle 13. září 2015

Favourite autumm pieces

Jeseň už v predošlom článku som spomínala , že to je moje obľúbené ročné obdobie. Ďalšia vec prečo ju tak strašne milujem je jesenná móda - kombinovanie,vrstvenie,doplnky ( mnou veľmi obľubované šály ) a je toho ešte veľa.  Dneska vám však ukážem pár vecí , ktoré ma robia ešte viac nadšenou na jeseň a jesenné počasie.

You know autumm is one of my favourite sessions not just beacuse the weather , but the autumm fashion. You can wear scarfs ( I LOVE scarfs ) you can combinate , overlay ... 
I have few photos of clothes that make me excited for autumm even more. 









10 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, odkud máš tu červenou košili? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)) sú to vlastne také košeľo - šaty a kupovala som ich nedávno v New Yorker tak ich tam ešte asi budú mať

      Vymazat
  2. Krásné kousky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné kousky, akorát já osobně bych k tomu asi něco napsala. Třeba kde jsem to koupila, za kolik, proč atd... :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem :)) aj za radu a určite v budúcich podobných príspevkoch to tam doplním

      Vymazat
  4. ...Sme na tom podobne :D...zbožňujem jeseň! (dodala by som skôr babie leto..) Práve kvôli vrstveniu a nespočetným možnostiam a kombináciám... pokiaľ ide o to, čo vidím u teba... definitívne som za kááro a koženky... no moja vášeň sú svetre..hrubé..farebné.čím väčšie tým lepšie :D každopádne v ďalšom príspevku by som rada tieto vecičky videla na živej osôbke ...predsa dané kúsky ukážu inak na vešiaku a inak na babe... držím palce s blogom :)
    http://liazaret.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) svetre mám veľmi rada aj ja , ale ešte som nenašla ten perfektný pre mňa... a veľmi pekne ďakujem :)) a určite vecičky odfotím aj na sebe v najbližších článkoch
      Inak veľmi pekný blog

      Vymazat