úterý 15. září 2015

Get To Know Me Little Bit More



Na blogu sú už 4 príspevky , ale ani jeden kde by ste ma mohli o niečo viac poznať. Síce v tom prvom som už o sebe niečo načrtla , ale dneska však trošku viac ....
Sú to niečo ako fakty no však doplnila som ich veľa veľa fotkami aby to bolo zaujímavejšie






 1. Milujem hokej







 2. Snažím sa začať s vegánstvom
 3. Som antitalent na loptové hry
 4. Mojou najväčšou motiváciou je blogerka Linda Tayllor a dievčatá z A Cup of Style

 5. Rada by som sa vrátila ešte do škôlky a do veku 3-4
 6. No nič by som nemenila myslím si , že všetko v mojom živote ma urobilo takou ako práve som
 7. Keby som však niečo zmenila bolo by to , že by som začala tancovať latinskoamerické tance
 8. Veľmi rada spomínam na tieto prázdniny




 9.  Mám toho najkrajšieho psa

10. Milujem topánky :))
11. Mám môj wishlist vysnívaných topánok

12. Najradšej mám tenisky
13. Milujem jedlo



 14. Londýn je moje najobľúbenejšie mesto


15. Harry Potter je klasika , ale pre mňa najlepšia filmová/knižná séria





3 komentáře:

  1. To tričko so symbolmi darov smrti :D úprimne závidím.. HP je super ..s filmami síce nie som až tak stotožnená, no knihy mi učarovali hlavne to posolstvo, ktoré v sebe nesú...pri filmoch mi to až tak nedobíjalo :D :D ..a inak super príspevok... autenticky načrtnutá osobnosť s množstvom parádnych nestrojených foto zo života.. Big Like!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tričko no ja ked som ho uvidela asi 5 minut zo mna nevyšla žiadna suvisla veta :D ....... a ozaj dakujem snažila som sa neurobiť len strohé fakty o mne kde poviem kolko mám rokov a kde chodím do školy :))

      Vymazat
  2. Ďakujem za spomenutie ♥ Veľa to pre mna znamená :)

    OdpovědětVymazat