sobota 19. září 2015

Shower autumm essentials

Keď si predstavím sprchu, horúcu sprchu hneď ma napadne relax. Ja som ten typ človeka , ktorý dokáže v sprche stráviť aj hodinu. Iba tam sedím,stojím,čupím,chodím po sprche ( dám asi 2 kroky a som na konci vane , ale nevadí :D ). Miestami začnem tancovať potom pridám spev a sme doma dúfam , že nie som sama...


What do you imagine when I say shower ? I imagine relaxing , hot water, singing and dancing around our shower its kind a fun. I think ( and hope )I am not alone in this. I can stay in shower for a hour. Today I am gonna show my essentials , things I use in shower in autumm :)








Produkty na fotkách     - Sprchový gél Palmolive 
                                    Šampón Aussie 
                                    Telové mlieko Dermacol 


Products on photos       - Shower Gel Palmolive 
                                  Shampoo Aussie
                                  Body Lotion Dermacol

3 komentáře: